Welkom op de website van de Stichting Past Present!

Geschiedenis is iets van alle tijden. Verhalen van familieleden, kleine monumenten in afgelegen dorpen, oude gebouwen die soms honderden jaren oud zijn; Dit zijn allemaal voorbeelden van hoe het verleden op ons inwerkt op een vrij directe wijze. Maar geschiedenis werkt nog op veel meer manieren door. Soms zijn er zelfs locaties of ontwikkelingen die vandaag de dag aanwezig zijn die een rijkelijk verleden met zich meedragen. Maar wat is dit verleden nou precies en hoe komen we hier achter? Stichting Past Present is er om dit soort verhalen op een begrijpelijke manier te vertellen.

Stichting Past Present is een stichting die is opgericht met als doel om bekendheid over diepgaande, onbekende en lokale stukken geschiedenis te bevorderen door middel van audiovisuele media.

Neem vooral een kijkje op onze website en kijk onder andere naar onze huidige projecten, onze partners en wat wij als stichting allemaal doen!

• 2022
    Het is alweer het jaar 2022, tijd om met een frisse start te beginnen aan nieuwe projecten. Na het succes van Hamaland staat het nieuwe bestuur te springen om nog meer vergeten en verborgen verhalen zichtbaar te maken. Zo zullenMeer lezen over “2022”

Contactgegevens:

Sweerts de Landasstraat 89